معتبرترین فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی در ایران

فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی ، دردسرهای زیادی را از زبان آموزان برداشته است. آنها هیچ محدودیتی برای خرید کتاب و رمان به زبان اصلی ندارند. زبان آموزانی که محدود به کتاب های درسی هستند نمی توانند زبان دوم را به صورت عملی یاد بگیرند. به همین دلیل لازم است علاوه بر کتاب های آموزشی، کتاب های دیگری نیز به زبان ابتدایی مطالعه شود. در مقاله خرید رمان و کتاب به زبان اصلی توضیحات بیشتری در این باره ارائه کرده ایم. در این مقاله بهترین فروشگاه اینترنتی کتاب به زبان اصلی در ایران را راهنمایی می کنیم.

پیچک بوک، فروشگاه اینترنتی کتاب به زبان اصلی به زبان های مختلف

کتابفروشی کتاب درسی را تصور کنید که محدود به یک رشته باشد. مثلا فقط کتاب های مرتبط با فیزیک ارائه کنید. چند درصد از مشتریان بازار کتاب فقط به کتاب های فیزیک نیاز دارند؟ چنین فروشگاهی نمی تواند نیازهای مشتریان خود را برآورده کند. چنین مشکلی در یک کتابفروشی آنلاین به زبان اصلی وجود دارد. محبوب ترین و کاربردی ترین زبان دوم در کشور ما انگلیسی است. به همین دلیل، بسیاری از فروشگاه ها فقط کتاب ها و رمان های انگلیسی را حمل می کنند. اما بسیاری از مردم زبان های دیگری را به عنوان زبان دوم انتخاب می کنند و مانند دیگران به کتاب های غیر درسی نیاز دارند. این یک ضرورت است که باید برای همه زبان آموزان فراهم شود.

انتشارات پیچک بوک کتاب هایی را به زبان های مختلف منتشر و عرضه می کند. موضوعات این کتاب ها محدود به مباحث آموزشی نیست. بنابراین می توانید کتاب های مورد علاقه خود را به زبان های مختلف تهیه و مطالعه کنید. این خدمات توسط انتشارات محدود در ایران ارائه می شود. مهمتر از آن می توانید کتاب مورد نظر خود را بدون مراجعه حضوری از فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی خریداری کنید.

پیچک بوک کتاب های محبوب را به زبان اصلی عرضه می کند

همه ما می دانیم که همه کتاب ها برای همه جذاب نیستند. خرید کتاب برای اینکه بفهمید با سلیقه شما مطابقت دارد یا نه زمان و هزینه زیادی می برد. نکته ای که می تواند شما را در انتخاب یک کتاب خوب راهنمایی کند، شهرت کتاب است. فقط کتاب های خوب نویسنده های خوب معروف می شوند. کتاب های معمولی در سیل کتاب های منتشر شده گم می شوند و کمتر مخاطب پیدا می کنند. این نشان دهنده اهمیت ارائه کتاب های معروف از کتابفروشی آنلاین به زبان اصلی است. البته این کتاب ها به فارسی هم ترجمه شدند. اما خواندن آنها به زبان اول یا دوم مزایای بیشتری دارد. با مطالعه مقاله ۵ دلیل برای مطالعه رمان به زبان اصلی به این مزایا پی خواهید برد.

انتشارات پیچک بوک کتاب های پرمخاطب را شناسایی و با کیفیت بالا منتشر می کند. این کتاب ها توسط نویسنده نوشته شده است. بنابراین، معنای اصلی آنها را درک خواهید کرد و به خوبی قصد نویسنده را درک خواهید کرد. کتاب های رونویسی یا ترجمه شده این ویژگی ها را ندارند.

خدمات انتشارات پیچک بوک

تا اینجا با دو ویژگی مهم کتابفروشی اینترنتی پیچک بوک آشنا شدید. اما خدمات این مجموعه به موارد فوق محدود نمی شود. یکی از مهم ترین دلایلی که انتشارات پیچک بوک را یکی از معتبرترین کتابفروشی های ایران می داند، رضایت مشتری است. پیچک بوک در فروشگاه خود خدمات متنوعی ارائه می دهد. فراموش نکنید که با عضویت در سایت ما می توانید از خدمات بیشتری مانند تهیه فهرست کتاب های مورد علاقه و… بهره مند شوید در زیر توضیحات بیشتری در مورد خدمات انتشارات پیچک بوک ارائه کرده ایم.

ارسال به سراسر کشور

در بسیاری از شهرهای کوچک ایران، تنها چند کتابفروشی وجود دارد. انواع مختلف کتاب در این کتابفروشی ها موجود است. از این رو انتظار تخصص در کتاب های زبان و ارائه انواع کتاب از آنها غیرمنطقی است. حتی ممکن است فقط چند کتاب به زبان انگلیسی داشته باشند.

فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی ما محدودیت‌های مکان را از شما حذف کرده است. امکان ارسال محصولات به تمام نقاط ایران وجود دارد. تهرانی های عزیز می توانید به صورت حضوری نیز خرید خود را انجام دهید. ساکنین سایر نقاط کشور فقط کافی است کتاب مورد نظر خود را از طریق سایت سفارش دهند و پس از طی مراحل منتظر آن باشند.

تخفیف

یکی دیگر از مزایای فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی، تخفیف های مطلوب است. انتشارات پیچک بوک علاوه بر جشنواره های ویژه، در هر بازه زمانی از تخفیف برخی از محصولات خود خبر می دهد. حتی مجموعه کتاب های همراه را با قیمت مناسب تری ارائه می دهد. خرید کتاب با تخفیف باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود. بنابراین می توانید کتاب های بیشتری بخرید.

ضمانتنامه

یکی دیگر از خدمات جالب انتشارات پیچک بوک، تضمین کیفیت فیزیکی محصولات است. در ابتدا این گارانتی مشخص می کند که در انتشارات پیچک بوک از بهترین دستگاه های چاپ کتاب استفاده می شود. بنابراین احتمال مشکل چاپ بسیار کم است.

عرضه مستقیم

علاوه بر تخفیف های ارائه شده در نشریات پیچک بوک، مزیت دیگری نیز از نظر قیمت کتاب وجود دارد. فروشگاه اینترنتی کتاب زبان اصلی عرضه کننده مستقیم است. بنابراین کارمزد دلالی محصول را پرداخت نخواهید کرد. به طور کلی خدمات انتشارات پیچک بوک به این دلیل است که محصولات توسط این گروه چاپ و عرضه می شود. این به ما امکان می دهد خدمات ایده آلی را به مشتریان خود ارائه دهیم.

نتیجه

در این مقاله به ویژگی های بهترین کتابفروشی به زبان های اصلی پرداخته ایم. اکنون می دانید چه خدماتی از این مجموعه انتظار دارید. انتشارات پیچک بوک تمامی این خدمات را به شما ارائه می دهد. شما مشتریان عزیز می توانید نظرات خود را برای بهبود خدمات و ارتقای کیفیت فروشگاه با ما در میان بگذارید. پیچک بوک از ایده ها و پیشنهادات شما استقبال می کند.

5/5 - (4 امتیاز)
پیچک بوک
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =